Flere oplever at de ikke kan se holdene eller betale - se vejledninger her
Nye krav til betaling og ny hjemmeside - det kan være en udfordring for nogle af jer.
Spam eller uønsket post
Du kan også opleve at mails, der bliver sendt til din mailadresse bliver placeret i "spam" eller "uønsket post". Tjek lige om det er sket, hvis du mangler at få en tilbagemelding.
Vejledninger til at se indhold og betale
Få adgang til indhold - hvis du ikke kan se hold eller "medlemskab"
Få adgang til indhold
Vælg den rigtige browser
Vi anbefaler at du bruger Google Crome, som du gratis kan hente ned på din computer.
Her er link til at downloade programmet
Download og installer Google Chrome - Android - Hjælp til Google Chrome
Bruger du Internet Explorer, så er det tiden at sende den på pension.
Indstillinger for cookies
Du skal herefter vælge indstillingerne for cookies.
Klik på det lille sjove ikon med grønne pile.
og accepter herefter "statistiske" cookies.
Se alle hold - er der en lille grå streg?
Du kan opleve at det ikke er muligt at se alle holdene på én gang.
Se efter om der er en grå streg, som du kan flytte.
Problemer med at betale? Se vejledning til at oprette faktor2godkendelse
Har du husket at oprette faktor2godkendelse på dit dankort?
Hvis du ikke har oprettet Faktor2godkendelse på dit dankort, det vil volde problemer når du skal købe medlemskort og melde dig de hold hvor der er brugerbetaling.
Her er en nem brugervejledning på hvordan du gør. Opret en kode der er nem for dig at huske da du skal bruge det fremover.
Det er en EU-regel der kræver en sikkerhedsløsning med to-faktor-godkendelser. En to-faktor-godkendelse betyder, at der skal to godkendelser fra to forskellige kilder til for at godkende fx en betaling. Én i form af dine kreditkortdata og en anden fx NemID nøgleapp, eller hvis du har registreret dit telefonnummer, hvor du så kan modtage en sikkerhedskode.
Du kan godkende din betaling på 2 måder
• NemID
• SMS + kodeord
Når du undervejs i en online betaling har indtastet dine kreditkortoplysninger, så vil du automatisk blive sendt over på en side, hvor du bliver bedt om at godkende med NemID. Mere specifikt er det NemID nøgleapp, du skal bruge til godkendelsen.
Hvis du ikke har NemID nøgleapp, så kan også godkende med sms-kode og kodeord.
Link til vejledning
Følg denne vejledning, så du kan blive klar til at betale.
Kontaktinfo
Helle Dam
Administrativ medarbejder i Hjemmeplejen
Østergade 5,
7490 Aulum
Tlf.: 96284537
Vi anbefaler brug af sikker mail, hvis din besked indeholder personlige eller følsomme oplysninger.